Cases

FeSPIEval Challenge Video

SPIE_LEF_Media_video

FeSPIEval Challenge Video

SPIE heeft dit jaar het FeSPIEval georganiseerd voor alle medewerkers!

De uitdaging

Het FeSPIEval wordt dit jaar groots aangepakt, omdat het tevens dé kick-off is van de interne branding strategie om het nieuwe merkverhaal te laten leven onder de medewerkers. Daarom zal de interne pay-off ‘Samen brengen we zoveel in beweging’ de gehele dag voelbaar zijn.

Aan ons is gevraagd om een onvergetelijke indruk van de dag achter te laten door middel van video, waarin de interne merkbelofte wordt gecommuniceerd.

De oplossing

We hebben twee presentatoren ingezet die de challenge aan om zoveel mogelijk bezoekers in beweging te krijgen. Ondertussen krijg je als kijker een goede indruk van alles wat er op het festival te zien en te doen is. Deze video is een combinatie van entertainment, dynamiek en sfeer, met daarbij inhoudelijke informatie over de pay-off.

Het resultaat

We hebben een onvergetelijke dag vast gelegd op video, mensen in beweging gebracht en laten zien wat voor een leuk bedrijf SPIE is.

 

Ook een onvergetelijke indruk achterlaten?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Larissa van Wieren

Video strateeg