Uitzendbureau Attract gaat er maximaal voor en kiezen voor een LEF model. Weten hoe onze samenwerking ging?
Hoe bereiken we onze doelgroepen op een nieuwe en persoonlijke manier?
Een dosis nieuwe energie, 4 vlogs, 1 bedrijfsvideo, 50+ Reels en TikToks, fotografie, divers campagnemateriaal zoals snippets en teasers, allemaal slim ingezet in een brede online marketing campagne. In samenwerking met onze online marketing partner Raft.
Trotse medewerkers, leuke bloopers en vooral veel meer bereik, sollicitaties en groei.
In deze vlog ontdekt onze vlogger Rosalie hoe je aan een baan kunt komen via Attract. We kruipen in de huid van de doelgroep en zorgen dat we de taal van de doelgroep spreken. Wat vindt hij of zij belangrijk? Wat zijn zijn kenmerken, pijnpunten en voordelen? Collega Tjomme vertelt hoe hij er alles aan doet om de juiste match voor zijn kandidaten te vinden. Bedrijf blij, werkzoekende blij!
Strateeg