Cases

Hoe geven we Attract een online gezicht?

LEF model

meer bereik, sollicitanten en groei

Uitzendbureau Attract gaat er maximaal voor en kiezen voor een LEF model. Weten hoe onze samenwerking ging?

De uitdaging

Hoe bereiken we onze doelgroepen op een nieuwe en persoonlijke manier?

De oplossing

Een dosis nieuwe energie, 4 vlogs, 1 bedrijfsvideo, 50+ Reels en TikToks, fotografie, divers campagnemateriaal zoals snippets en teasers, allemaal slim ingezet in een brede online marketing campagne. In samenwerking met onze online marketing partner Raft.

Het resultaat

Trotse medewerkers, leuke bloopers en vooral veel meer bereik, sollicitaties en groei.

Een greep uit de content

In deze vlog ontdekt onze vlogger Rosalie hoe je aan een baan kunt komen via Attract. We kruipen in de huid van de doelgroep en zorgen dat we de taal van de doelgroep spreken. Wat vindt hij of zij belangrijk? Wat zijn zijn kenmerken, pijnpunten en voordelen? Collega Tjomme vertelt hoe hij er alles aan doet om de juiste match voor zijn kandidaten te vinden. Bedrijf blij, werkzoekende blij!

Behind the scenes

Wat de klant zegt

Reels en TikTok review door Lotte

Lotte Waaijer | Attract

De energie in de samenwerking met LEF spat er vanaf. Ze hebben ons wegwijs gemaakt in de wereld van Instagram, TikTok en short form video's. Onze eigen mensen staan centraal in alle video's en we spreken ineens een doelgroep aan die ons eerst niet wist te vinden. Maar het allerbelangrijkste is dat ze altijd op zoek gaan naar oplossing als er iets fout gaat.

Lef model review door Eric

Eric Lagerwij | Attract

Met LEF hebben we weer een nieuwe impuls in onze marketing gekregen. Het is echt een creatief feestje met ze, maar altijd wordt alles met een goed doordachte strategie gedaan.

Ook een onvergetelijke indruk achterlaten?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Larissa van Wieren

Strateeg