Campagne content pakket

Wil jij een specifiek doel bereiken, bijvoorbeeld het laten slagen van een recruitment campagne? Je employer brand boosten? Of leads genereren? Zet een mix van verschillende soorten videocontent in. Benieuwd hoe wij dit voor jou kunnen realiseren?

Waarom is unieke campagne content belangrijk?

De online reis bestaat uit meerdere fases

Onze campagnes worden ingericht rondom de candidate journey, die verschillende fases omvatten, zoals bewustwording, overweging en aankoop. Eén enkele video kan moeilijk alle aspecten van deze reis dekken. Vaak zijn er verschillende soorten video's nodig om elke fase effectief te ondersteunen, bijvoorbeeld eerst een video die de bedrijfscultuur laat zien, en later een praktische video over de inhoud van de functie.

Verschillende platforms vereisen verschillende formaten en stijlen

Elk platform heeft zijn eigen kenmerken en gebruikersgedrag. Een lange vlog kan bijvoorbeeld goed werken op YouTube, terwijl een korte krachtige video veel effectiever is op Instagram of TikTok. Met slechts één video kun je niet optimaal inspelen op al deze platformen.

3. Herhaling en consistentie is key

Mensen hebben vaak meerdere "touchpoints" nodig met een merk of boodschap voordat ze actie ondernemen. Met één video is de kans groot dat je boodschap simpelweg niet blijft hangen of verloren gaat in de enorme hoeveelheid content die dagelijks verschijnt.

Deze campagnes gingen jou voor

Onze werkwijze naar een ijzersterke campagne

Deel 1. Eenmalig

De strategie

In verschillende sessies zetten we de blauwdruk voor onze samenwerking neer. We bespreken:

  • Doelen en KPI’s
  • Doelgroep(en) bepalen
  • Candidate / customer journey
  • Content en kanaalstrategie

 

Deel 2. Maandelijks

De implementatie

Na de blauwdruk is het tijd voor actie:

  • Maandelijkse content creatie voor de juiste content op het juiste moment (denk aan vlogs, video’s, funvideo’s, statische content, fotografie)
  • Campagne inrichting en optimalisatie

Sparren over jouw campagne?

Zit je met een vraagstuk en wil je weten hoe je jouw nieuwe collega's of klanten aantrekt? Larissa denkt graag met je mee!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Larissa van Wieren

Video strateeg