Aanleiding
Meer online zichtbaarheid om nieuwe klanten aan te trekken.
Format en inhoud van de vlog
Iedere maand gaat vlogger Lieke langs één van de klanten van Een Veilig gevoel om hun verhaal in beeld te brengen. Klanten door heel Nederland komen aan bod in de meest uiteenlopende branches. Zo laten we zien dat het klantenbestand van Een Veilig Gevoel heel divers is. Wie is die klant, wat doen ze en waarom vinden zij veiligheid belangrijk? Deze vragen staan centraal in de klantvlogs.
Strategie
Om te zorgen dat de vlogs resulteren in meer online zichtbaarheid, heeft LEF Media het YouTubekanaal geoptimaliseerd. Denk aan een aansprekende banner, de juiste zoekwoorden en het gebruik van thumbnails. Daarnaast worden de vlogs verspreid via Instagram, Facebook, LinkedIn en de website. Iedere ondernemer wordt daarnaast uitgelicht in het online magazine, om ook hierin de vlogs aan te kaarten.
Daarnaast presenteert Lieke in samenwerking met TienProdcuies elke maand het ‘Lekker Veilig Journaal’, waarin ze jou bijpraat over de laatste updates en ontwikkelingen binnen Een Veilig Gevoel.
Zo worden verschillende vormen van video content gecombineerd en ingezet om het beste resultaat te bereiken.
Resultaat
–