LEF Model

Heb jij het lef om jouw videomarketing naar een hoger niveau te tillen? Met het LEF Model ben jij verzekerd van een onvergetelijke videostrategie, en zorgen we er samen voor dat jij het hele jaar door wekelijks zichtbaar bent met verschillende soorten videocontent.


Workshop zakelijk vloggen LEF Media

Partnerschap met LEF

Wij zijn jouw strategisch partner op het gebied van videocontent. Samen treden we buiten de gebaande paden om originaliteit, creativiteit en lef samen te vatten in elk frame wat we voor je uitdenken en maken. Met het LEF Model staat de 3H strategie centraal, met hierin drie categorieën: Hero, Hub en Hygiene content. Elke categorie heeft zijn eigen doel, doelgroep en frequentie. Door de combinatie van deze verschillende soorten videocontent op verschillende platformen ben je verzekerd van een sterke videostrategie gedurende het hele jaar.  Dit is de basis voor alle content die we met elkaar gaan maken, maar we zorgen ervoor dat jullie wekelijks (ja echt, 52 keer per jaar) zichtbaar zijn met onvergetelijke videocontent. 

Waarom het LEF Model?

Vergroten van je zichtbaarheid

Met het LEF Model zorgen we ervoor dat jij het hele jaar wekelijks zichtbaar bent met onvergetelijke videocontent! Het is dus een gegeven dat jouw doelgroep jouw online vaker voorbij ziet komen. Wist je trouwens dat we gemiddeld zo’n 3 uur per dag op onze telefoon naar video’s kijken? Hier wil jij natuurlijk tussen staan!

Grotere merkloyaliteit

Video is de krachtigste manier om emoties op te roepen. Je staat oog in oog met jouw doelgroep. Hierdoor creëer je een diepere verbinding en bouw je aan een connectie met bijvoorbeeld jouw potentiële klant. Emotionele betrokkenheid leidt vaak tot een grotere merkloyaliteit.

Workshop Stralend Presenteren

Voor altijd voorbereid!

Met het LEF Model zorgen we er samen voor dat je altijd voorbereid bent! We bepalen welke content we prioriteit geven en welke de meeste impact kan maken bij de doelgroep. Zo weten we precies welke content we op welk moment moeten maken.

Collega's worden ambassadeurs

Samen zorgen we dat jouw collega's het steeds leuker vinden om voor de camera te schitteren. We betrekken ze in het proces, zoals het meedenken in onderwerpen, stijl en format. Dit zorgt voor extra betrokkenheid, waardoor ze nog enthousiaster worden om mee te doen! Zo creëer je een groep ambassadeurs die jou elke keer weer willen helpen.


Onze werkwijze

Voor een onvergetelijke samenwerking!

Stap 1

Strategie

Eerst zetten we onze creatieve petten op en brainstormen we over jouw verhaal. Dit doen we aan de hand van ons LEF Model, waarbij we drie succesformules samenbrengen! De focus leggen we op het 3H model, waarmee we kiezen welke soorten videocontent het best aansluiten bij het verhaal wat we willen vertellen. Denk aan een mix van jouw visie en ons LEF!

Stap 2

Concept en vormgeving

We ontwikkelen een gepersonaliseerd format voor al jouw (video)content. Denk hierbij aan een introductie- en eindscherm, naamtitels, locatietags en thumbnails. Meer grafische elementen toevoegen? Dan ontwikkelen we unieke animaties.

Stap 3

Voorbereiding

Wanneer de videostrategie bedacht is, gaan we dieper in op de creatieve invulling per video. We vertalen die informatie naar een creatief en doelgericht script. Voor de opnamedag nemen we nog even telefonisch contact op met alle betrokkenen, zodat iedereen klaar is om te stralen!

Stap 4

Filmdagen

We plannen 12 productiedagen per jaar, waarin er twee lefhebbers zich gaan uitleven! Of dit nu een presentator, een vlogger, een strateeg, een videograaf, een content creator of een fotograaf is; alles is mogelijk! Zo produceren we de content die op dat moment het meest nodig is, waarbij we de videostrategie als leidraad nemen.

Stap 5

Monteren en opleveren

Twee weken na de productiedag ontvang je van ons de edits. Uiteraard is deze in jullie eigen huisstijl, inclusief Nederlandse ondertiteling en een creatieve thumbnail. Heb je liever dat wij de content online plaatsen? Doen we dat gewoon natuurlijk.

Stap 6

Voortgang en analyse

Elke twee weken checken we met elkaar in om de lopende en belangrijke dingen met elkaar te bespreken. We spotten kansen en sturen de strategie bij als dat nodig is. Alles voor die onvergetelijke indruk!

LEF Model cases

Deze lefhebbers gingen jou voor

Swipe!

Fleur Kuiken | Firefly

De samenwerking met LEF is onwijs fijn. LEF heeft ons enorm geholpen door creatief mee te denken en precies de juiste toon te raken. De kennisvideo's zijn informatief en boeiend, en de vlogs hebben onze organisatie op een frisse en authentieke manier gepresenteerd. Wat ik het meest waardeerde, was hun vermogen om onze visie tot leven te brengen en ervoor te zorgen dat de video's echt bij ons bedrijf passen. Ze zijn flexibel, responsief en top om mee samen te werken. Kortom, LEF heeft ons geholpen om ons verhaal te vertellen op een manier die echt opvalt, en ik ben ontzettend blij met de resultaten. Dank je wel, LEF!

Remco Verwaaien | Zadkine College

LEF maakt niet alleen "een aantal vlogs", maar ze kunnen ons ook goed helpen door strategisch mee te denken over de inzet van videocontent en het bieden van workshops voor studenten of personeel. De mensen bij LEF zijn erg professioneel, toegankelijk en gewoonweg prettig om mee samen te werken. We hebben alleen maar goede herinneringen aan de samenwerking. Of het nu tijdens de opnames was òf bij de workshops, we hadden altijd het gevoel: "We werken samen naar ons doel."

Lef model review door Eric

Eric Lagerwij | Attract

Met LEF hebben we weer een nieuwe impuls in onze marketing gekregen. Het is echt een creatief feestje met ze, maar altijd wordt alles met een goed doordachte strategie gedaan.

Sparren over jouw video strategie?

Benieuwd wat een goede scheut originaliteit, creativiteit en lef voor jouw bedrijf kan betekenen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Larissa van Wieren

Video strateeg